fredag 30 januari 2009

Handikapp: Lösnaglar.

Hejhej, jag limmade fast ett handikapp till mig själv igår, lösnaglar. Fan vad dom gör allt så mkt mer komplicerat, men jag börjar vänja mig vid dom nu. Det här är första gången jag använder sånna så, som sagt, det kan bli lite komplicerat ibland, men då för man gnugga geniknölarna och komma på ett annat sätt bara. Var och tog ett till prov imorse, fett segt. Typ mitt tionde blodprov nu på bara ngn månad, eller jag vettefan, jag har tappat räkningen. Men men, jag blir ju bättre av det så det är bara bita ihop och låta dom köra nålen i armen på en, igen, igen och igen. Hehe, jag tror jag har använt en årsförbrukning av sjukhusets plåster nu. Men dom får ju skylla sig själva, så går det när man är ett sjukhus, aja, nu må jag sluta. Men har'e bra så höres vi snart igen, Hasta La Vista Amigos! ( tror det stavas så ;P )