tisdag 26 januari 2010

EN DÅLIG DAG

Hej!

Idag mår inte Emma så bra. Har åkt på en fökylning. Min hals har intagit formen av ett rivjärn och huvudet känns som det skulle väga ett ton. Lite täppt i näsan också. Älskar när man vaknar på morgonen och läpparna är astorra för att man inte har kunnat andas genom näsan på natten. Plus att mina läppar redan är torra på vintern. Sover med Idomin på natten för att dom ska vara mjuka. (Jag vet att Idomin är fjortisens bäste vän, men kom ihåg att jag bara använder det på NÄTTERNA!) Torra läppar är inte snyggt, inte “Idominläppar” heller!

Och btw, Emma måste verkligen ta sig in till stan nu någon dag, pengarna är inget jag behöver oroa mig över, jag har typ lite över 1000:- nu så allt jag behöver oroa mig över nu är att jag inte har några strumpbyxor whatsoever, jo förstås, ett par gråa, men hallå, jag vill ha svarta. Svarta strumpbyxor kan man ha till allt. Inte gråa. Plus att jag behöver nån ny tröja, och så vill jag ha några snygga leggings. “Emma get healty!”

Jag måste bara få säga att leggingsen på tjejen på bilden var sjukt snygga! Påminner nästan lite om Beyoncés metall “dräkt” som är med i några av hennes video´s.

Over and out, Emma