torsdag 3 december 2009

BRING IT ON!

Alltså nu vill jag bara säga några saker:

JAG VILL HA SNÖ.
Jag vill verkligen verkligen verkligen supersjukt verkligen ha snö. Eller ja, MER snö. Skulle va kul om man skulle kunna få kicka igång skidsäsongen helst innan nästa år? Har ju fått så nya sjukt snygga skidkläder så man måste ju få börja använda som någon gång.

JAG PALLAR ABSOLUT INTE SKOLAN NÅ MER NU.
Nu börjar skolan gå mig på nerverna, seriöst. Skolan är ett jävla (ursäkta mig) mög. Skolan borde inte existera. Tänk om man kunde födas och kunna allt redan då? Sweet skulle jag säga.

JAG VILL DRA IGÅNG MED INNEBANDYN IGEN?
Jag vill börja spela innebandy igen. Jävla sköldkörtel. När hade dom tänkt att jag skulle få börja igen då?
Dom:  Ja Emma, du kan ju börja nu om du vill..
Jag: Jo, jättebra. Men jag kanske ska bli lite piggare och få lite mer energi innan jag drar igång igen. Skulle vara kul om man bara kunde ta sig igenom en skoldag utan att vilja dö av trötthet.

Plus att dom ändrade sig på slutet och sa att jag helst inte skulle träna utan bara ut och gå nån dag. AAAAAAAAHHHHHHHH!

JAG ÄR TRÖTT.
Ja, då vet ni.. Haha. Som sagt, trött-emma!

Over and out, Emma