fredag 9 oktober 2009

The city of kullersten/Skor är kärlek

SCORETT

Vad tycks, pretty damn hot right! Overknee stövlar är vad som gäller i höst, och jag har hittat mitt par. Inte de på bilden dock, utan ett par andra hel svarta basic overknee stövlar utan klack (!) Ska väl in och adoptera dom hem till min gardrob istället. Tänk vilket tråkigt liv att stå i en skobutik hela sitt liv. Näe, skor har det tusen gånger bättre i Emma’s garderob. Plus att Emma älskar skor så komsi komsi till mamsen. Hihi. Men dom jag ska kostar 700 eller 800, men fatta kvalitéten, riktigt skin och inte något fake. Emma what’s really badly. Har hittat säkert tusen till skor på http://www.scorett.se/ men synd att alla är högklackade eftersom vi bor i Östersund. The city of kullersten. Blää. Men nu må jag kila iväg för nu ska jag slå mig ner i soffan med gotta all night long! Pusshej!