tisdag 20 oktober 2009

Skulle ni?

Idag på skolan så hade vi våran “tjejgrupp” för sista gången. Dagens tema var kärlek. Vi fick svara på frågor och annat, köra heta stolen och sånt. Jag har faktiskt en fråga som jag vill fråga er:

Vad faller ni för, utseende, personlighet?                                                   Men även om man faller för personligheten t ex, får man inte sitt intresse för den personen från den’s utseende? Jag skulle inte titta mig över axeln på en person man går förbi för att man tänker: – Shit, han hade säkert en bra personlighet.

RS861

Jag tittar mig över axeln och tänker nog  hellre,

- Shit, han var snygg!

Men om man faller för någon från deras utseende, är man verkligen kär i den då. Själv tycker jag att det är helheten som är viktig, personligheten, utseendet ses bara som ett plus.